E-mail marketing to dziś jedna z najskuteczniejszych metod reklamy.

Jeśli zastanawiasz się nad stworzeniem planu marketingu e-mailowego, zastosuj wszystkie przedstawione tutaj wskazówki, aby zacząć.Nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail. Wysyłanie e-maili do osób, które ich nie prosiły, nazywamy spamowaniem. To sprawi, że zastanowią się, czy wiedzą, kim jesteś, a nawet dbają o to, co sprzedajesz. Prawdopodobnie usuną Twój e-mail, marnując czas wszystkich.Przed użyciem e-mail marketingu utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci swoją opinię. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Kiedy poprosisz ludzi o wyrażenie zgody, poinformuj ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz im, co będziesz wysyłać i jak często to wysyłasz. Ludzie chętniej się zarejestrują, jeśli będą wiedzieć, że nie będziesz zalewać ich skrzynek odbiorczych rozwlekłymi e-mailami, których nie mają zamiaru czytać.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem. W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy. Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Unikaj używania wykrzykników jako kul w e-mailach. Jeśli chcesz wyrazić poczucie pilności lub ważności, użyj struktury swojego zdania i wybranych słów, aby wywrzeć to wrażenie. Nadużywanie tej formy interpunkcji może zniechęcić potencjalnych klientów i sprawić, że Twoja wiadomość będzie wydawać się nieszczera.Spójrz na spam, aby dowiedzieć się, jak uniknąć takiego wyglądu. Utwórz konto e-mail, wyświetlaj je w Internecie i przyjrzyj się nadchodzącemu spamowi. Rozwiązania e-mail marketingu, które pomogą w rozwoju Twojej firmy

Spójrz na te e-maile i dowiedz się, jak nie chcesz, aby wyglądały Twoje.

Jeśli zauważysz jakieś podobieństwa, dostosuj swoją kampanię e-mail marketingową. Podejmij wszelkie możliwe środki, aby odróżnić się od spamerów. Poprawi to Twoją reputację i powstrzyma klientów przed rezygnacją.Nie tylko powinieneś zapewnić swoim subskrybentom łatwy sposób na rezygnację z subskrypcji, ale także powinieneś upewnić się, że natychmiast zacznie ona obowiązywać. Otrzymywanie od Ciebie wiadomości e-mail po zrezygnowaniu z subskrypcji da odbiorcom negatywne wrażenie na Twój temat, szkodząc przyszłym relacjom z nimi. Przetwarzaj prośby o wypisanie się od razu.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich oczekujesz. Jeśli jest to zbyt trudne do rozszyfrowania, Twój e-mail najprawdopodobniej zostanie szybko usunięty. Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to skargę.Dodaj spersonalizowane akcenty do swoich e-maili. Samo umieszczenie ich imienia i nazwiska w temacie lub na górze wiadomości e-mail nie wystarczy. Musisz przeszukać dane, które posiadasz na temat każdego subskrybenta, aby uzyskać informacje, z których możesz skorzystać. Podziel swoją listę subskrybentów na mniejsze grupy, które mają wspólne zainteresowania i dostosuj różne wiadomości, aby jak najbardziej spodobały się każdej grupie.W tym artykule jest dużo informacji, czy byłeś w stanie to wszystko przetrawić? W razie potrzeby możesz ponownie przeczytać ten artykuł lub upewnić się, że możesz go łatwo znaleźć, więc pamiętaj, aby skorzystać z zawartych w tym artykule wskazówek, aby osiągnąć wyznaczone cele.