Czy masz w kalendarzu wpis „market na Facebooku”, ale nigdy tego nie rób, bo po prostu nie wiesz, co robić? Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu.

Ten artykuł jest pełen wskazówek, które pomogą Ci pomyślnie rozpocząć kampanię marketingową, dzięki czemu możesz przyciągnąć jak najwięcej klientów w zamian za swój czas.Publikuj codziennie coś na swojej stronie na Facebooku. Prawdopodobnie najskuteczniejszym sposobem na zwiększenie marketingu na Facebooku jest bycie aktywnym uczestnikiem Facebooka. Oznacza to pisanie nowych postów, dzielenie się nowymi pomysłami i przekazywanie ciekawych rzeczy z sieci. Im bardziej jesteś aktywny, tym większa szansa, że ​​ludzie zobaczą Twoją stronę.Pomyśl o Facebooku jako o dialogu. Wiele osób rozpoczynających marketing na Facebooku mówi do swoich odbiorców. Musisz porozmawiać Z publicznością. Poczuj się tak, jakbyś z nimi rozmawiał, a nie jakbyś im coś ogłaszał. Pamiętaj, Facebook to medium społecznościowe. Musisz być towarzyski.Potraktuj Facebooka jako jeden ze sposobów udostępniania informacji. Facebook jest przydatny nie tylko do czatowania ze znajomymi. Należy o tym myśleć w ten sposób. Twórz posty informacyjne i filmy, które możesz publikować na swojej stronie na Facebooku. Wkrótce dowiesz się, że Facebook może sprawić, że wiele osób zainteresuje się tym, co sprzedajesz.Stwórz grupę, a nie stronę. Grupy na Facebooku będą zachęcać potencjalnych klientów do zakładania własnej społeczności. Możesz mieć zarówno grupę, jak i stronę, stronę do aktualizacji i grupę do interaktywności.To prawdziwy mit, że każda firma MUSI być na Facebooku. Koszt czasu poświęconego na planowanie kampanii, utrzymanie strony, komunikację z fanami i reklamę może stać się ogromnym obciążeniem dla właściciela małej firmy. Zastanów się dokładnie, czy wzrost zysków przeważy nad kosztami.Po utworzeniu konta na Facebooku bardzo ważne jest, abyś był dość aktywny. Jeśli nigdy nie publikujesz żadnych treści, jak możesz oczekiwać, że ludzie pozostaną zainteresowani. Przydatne wskazówki marketingowe na Facebooku dla Twojej firmy

Filmy, zdjęcia i regularne wpisy to tylko część tego, czego potrzebujesz, jeśli chcesz dobrze radzić sobie na Facebooku.Skorzystaj z dostarczonego zestawu narzędzi analitycznych Insights.

Statystyki pokazują, które części Twojej strony przyciągają ruch, a które po prostu nie działają. Możesz skorzystać z danych Insights, aby dostosować swoją stronę do tego, co chcą zobaczyć Twoi odwiedzający, co przyciągnie więcej odwiedzających do Twojej strony.Powinieneś rozważyć zatrudnienie kogoś, kto zajmie się Twoją strategią marketingową na Facebooku. Facebook stał się ostatnio bardzo konkurencyjny ze względu na wysoką częstotliwość korzystania, przez co amatorowi może być trudno stworzyć stronę wysokiej jakości, która będzie się wyróżniać. Jeśli nie czujesz się komfortowo na Facebooku, to prawdopodobnie najlepszy wybór.Upewnij się, że Twoi widzowie mogą „udostępniać” zawartość Twojej strony na Facebooku. Osoby z Twoich odbiorców poinformują innych o wszelkich cennych informacjach, które masz na swojej stronie. Kluczem do Facebooka jest możliwość dzielenia się i interakcji z wieloma osobami. Gdy opublikujesz ważne informacje, Twoi odbiorcy pomogą Ci w działaniach marketingowych, udostępniając te informacje w swoich własnych sieciach.Zadawaj pytania na swojej stronie na Facebooku. Aby dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach oraz o tym, co im się podoba, a czego nie, zadawaj pytania, aby zachęcić ich do mówienia. Zachęć ich do odpowiedzi, a nawet możesz wziąć udział w rozmowie. Im więcej skłonisz fanów do rozmowy, tym lepiej.Oferuj specjalne przedmioty do rozdania tym, którzy lubią Twoją stronę. Możesz zaoferować małą próbkę swojego produktu lub coś tak prostego jak MP3. Kluczem jest zachęcenie ludzi do polubienia Twojej strony, ponieważ gdy to zrobią, zostaną powiadomieni, gdy opublikujesz coś nowego na swojej stronie.Wyjmij ten kalendarz i ołówek we wskazówkach, które właśnie przejrzeliśmy razem. Ponieważ masz kilka konkretnych rzeczy do zrobienia, po prostu musisz zacząć je robić. Wykonuj jedną z tych czynności za każdym razem, gdy włączasz komputer, a wkrótce będziesz mieć więcej klientów, niż wiesz, co zrobić.